Zostań członkiem Rady Wydziału EiTI

Wydziałowa Rada Samorządu ogłasza nabór na przedstawicieli studentów w Radzie Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych w semestrze 17Z. Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się zwykle w ostatni wtorek każdego miesiąca w godzinach 10:00 – 12:00.

Rada Wydziału to przede wszystkim:

a) reprezentowanie interesu studentów, w tym
– opiniowanie zatrudnienia nauczycieli
– opiniowanie i uchwalanie planów nauczania na kierunkach
b) możliwość dostępu do bieżących i ważnych informacji dla całej społeczności akademickiej naszego wydziału
c) idealna okazja dla reprezentantów innych organizacji (np. Kół naukowych), aby podkreślić swoją obecność na Wydziale

Z naszej strony uczęszczanie na posiedzenia Rady Wydziału w jak największym gronie jest kwestią priorytetową. Przede wszystkim ze względu na to, że wówczas mamy dużo większą możliwość posiadania decydującego głosu w głosowaniach nad poszczególnymi Uchwałami, ale również, dlatego, że wówczas głos studentów jest najbardziej zauważalny i doceniany przez Władze Wydziału.

W trakcie posiedzeń Rady Wydziałów prowadzi się bardzo ważne i szczegółowe dyskusje nad sprawami związanymi z procesem dydaktycznym na naszym Wydziale. Obecność studentów z różnych kierunków i semestrów pozwala na zwrócenie konkretnych uwag i rozwiązań osób, których w największym stopniu dotyczy dana dyskusja.

Wszystkich zainteresowanych uczestniczeniem w posiedzeniach Rady Wydziału zapraszamy do naszego pokoju (pok. 46a), dyskusji na grupie czy naszej stronie na facebooku. Z chęcią odpowiemy na Wasze pytania.

Zgłoszenia chęci uczestnictwa w posiedzeniach Rady Wydziału należy dokonywać przez formularz zgłoszeniowy:

Bookmark the permalink.

Comments are closed