Opłaty za niezadowalające wyniki w nauce 17Z [AKTUALIZACJA]

Prosimy o zapoznanie się z listą opłat za niezadowalające wyniki w nauce wystawionych na podstawie decyzji nr 72/2017 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 maja 2017 roku.

(stawka 10zł i 15zł za godzinę zajęć, odpowiednio dla studiów polskojęzycznych i angielskojęzycznych, za zajęcia audytoryjne typu ćwiczenia, laboratoria, projekty oraz 80 zł za zajęcia wykładowe, 360 zł . za edycję pracy magisterskiej i 200 zł za edycję pracy inżynierskiej)

Wszelkie uwagi i zastrzeżenia odnośnie tej listy, oraz ewentualne wnioski o częściowe umorzenie kosztów, wynikające z potwierdzonego przez prowadzących faktu zaliczenia niektórych form zajęć (ćwiczenia, laboratoria, projekty), a także dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej, odpowiednio udokumentowanej (np. stypendium socjalne) należy składać w formie pisemnej do dnia 14.11.2017 r. w pok. 119.

Pojawiła się ostateczna lista prosimy o zapoznanie się.

Wzór podań znajdziecie tutaj: http://www.elka.pw.edu.pl/Studia/Zalaczniki-i-formularze/Formularze lub tutaj . Termin płatności to 30.11.2017.

OSTATECZNA LISTA

Jednocześnie informujemy, że niespełnienie obowiązku wpłaty w przewidzianym terminie będzie przez władze Wydziału potraktowane jako rezygnacja ze studiów. Konsekwencją tego będzie pominięcie nazwisk osób na protokołach zajęć, bez możliwości tzw. „odkreślenia”, po uiszczeniu opłat w terminie późniejszym niż wyznaczony.
Decyzja nr 72/2017 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 22 maja 2017 roku w sprawie wysokości opłat za zajęcia dydaktyczne i inne formy kształcenia w roku akademickim 2017/2018

Stypendia za wyniki w nauce – lista wstępna

Prezentujemy wstępne listy dotyczące stypendium rektora dla najlepszych studentów za wyniki w nauce. Jeśli ktoś uważa, że złożył wniosek, a nie ma go na liście, bądź widniejąca na liście przyporządkowana mu średnia lub liczba uzyskanych punktów ECTS za dwa poprzednie semestry jest niezgodna ze stanem faktycznym, to istnieje możliwość zgłoszenia takiej wątpliwości w formie podania do Prodziekana ds. Studenckich. Podania takie będą przyjmowane do 8. listopada br. w p. 119.

 


 

 

Wybory do Organów Samorządu Studentów PW!!!

Głowa pęka Ci od pomysłów na integrację?
Wiesz, czego brakuje programowi studiów?
Masz pomysł, jak rozkręcić Elkonalia?
Umiesz przeprowadzić akcję stypendialną w dwa dni?
Wiesz gdzie chcesz pojechać na kolejny obóz eiti?
Wiesz co to SEKS, ale chcesz go poznać bardziej?
Przygotowanie wyjścia do teatru to dla Ciebie chleb powszedni?

Jeżeli na chodź jedno pytanie odpowiedziałeś tak to WRS jest dla Ciebie!!!

Świetnie!

Nie ukrywaj tego, wystartuj w wyborach do Wydziałowej Rady Samorządu i pokaż, co potrafisz!

Chcesz się dowiedzieć, jakie jeszcze projekty możesz udoskonalić? Przyjdź na spotkanie dla kandydatów! Dowiesz się, jak wyglądają projekty od strony organizacyjnej, jakie zadania na Ciebie czekają. Przyjdź do pokoju Wydziałowej Rady Samorządu – pokój 46A na parterze w wybranym terminie i przekonaj się, że bez Ciebie sobie nie poradzimy!
Widzimy się:
– we wtorek, 31 października o 18:15,
– w czwartek, 2 listopada o 18:15.

Jeśli wiesz, że chcesz startować, zgłoś swoją kandydaturę na http://wybory.sspw.pl/

Nie zwlekaj, czas mija w poniedziałek , 6 listopada!

Plebiscyt Złota Kreda – edycja 17Z

banner_kolor
Wydziałowa Rada Samorządu zaprasza wszystkich studentów do wzięcia udziału
plebiscycie na najlepszych nauczycieli akademickich ,,Złota Kreda”

W tej edycji można oddać głos na nauczycieli akademickich, którzy prowadzili zajęcia na naszym Wydziale w semestrze 16L. Tradycyjnie wybieramy najlepszego wykładowcę oraz najlepszego prowadzącego zajęcia pomocnicze (ćwiczenia, laboratoria, projekty).

To wspaniała okazja, by podzielić się z nami swoimi uwagami. Są one dla nas bardzo cenne, bo na ich podstawie możemy wyciągnąć wnioski na temat bieżącego stanu jakości kształcenia na naszym Wydziale. Już kilkakrotnie dzięki Waszym opiniom byliśmy w stanie zmienić coś na lepsze w dydaktyce na Elce. To wszystko dzięki temu, że poprzednie roczniki poinformowały nas o problemowych sytuacjach.

Jeśli jakiś prowadzący zachwycił Was sposobem, w jaki zrealizował przedmiot, wystawcie mu wysoką ocenę oraz skomentujcie, dlaczego zasługuje na nagrodę. Jeśli jednak macie jakieś uwagi dotyczące prowadzenia zajęć, któryś prowadzący złamał regulamin przedmiotu, zmienił zasady zaliczania w trakcie semestru, bądź po prostu nie był prostudencki, to nie bójcie się wyrazić swojej opinii.

Jednak, żeby głosowanie (a więc również siła Waszych uwag) było reprezentatywne, potrzebujemy jak najwyższej frekwencji. Dlatego zachęcamy Was gorąco do głosowania. Weźcie sprawy w swoje ręce! Namawiajcie znajomych, przyjaciół i kolegów, by głosowali. Pokażmy, że głos studenta ma znaczenie.

Zagłosować można poprzez nasz system dostępny pod adresem  http://kreda.pw/ . System wymaga założenia konta i weryfikacji poprzez Wasz mionowy mail – nie zrażajcie się tym, rejestracja zajmie Wam tylko chwilę.

banner_kolor

PIWO na WEiTI

Platforma Informacyjnej Współpracy Ogólnowydziałowej to serwis stworzony przez studentów dla studentów. Dzieki aplikacji mobilnej automatycznie poinformowany zostaniesz o nowych komunikatach , czy to wydziałowych czy też ogólnouczelnianych. Nie przegapisz ważnych informacji o terminach rejestracji, płatności czy składania wniosków. Ponadto na bieżąco będziesz z wydarzeniami i nowościami na Uczelni. Dodatkowo z serwisu wyświetlić możesz plan zajęć, kalendarium roku czy strony z materiałami przedmiotowymi.

Aby w pełni wykorzystać funkcjonalność serwisu, obejrzyj krótki tutorial: 

Zostań członkiem Rady Wydziału EiTI

Wydziałowa Rada Samorządu ogłasza nabór na przedstawicieli studentów w Radzie Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych w semestrze 17Z. Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się zwykle w ostatni wtorek każdego miesiąca w godzinach 10:00 – 12:00.

Rada Wydziału to przede wszystkim:

a) reprezentowanie interesu studentów, w tym
– opiniowanie zatrudnienia nauczycieli
– opiniowanie i uchwalanie planów nauczania na kierunkach
b) możliwość dostępu do bieżących i ważnych informacji dla całej społeczności akademickiej naszego wydziału
c) idealna okazja dla reprezentantów innych organizacji (np. Kół naukowych), aby podkreślić swoją obecność na Wydziale

Z naszej strony uczęszczanie na posiedzenia Rady Wydziału w jak największym gronie jest kwestią priorytetową. Przede wszystkim ze względu na to, że wówczas mamy dużo większą możliwość posiadania decydującego głosu w głosowaniach nad poszczególnymi Uchwałami, ale również, dlatego, że wówczas głos studentów jest najbardziej zauważalny i doceniany przez Władze Wydziału.

W trakcie posiedzeń Rady Wydziałów prowadzi się bardzo ważne i szczegółowe dyskusje nad sprawami związanymi z procesem dydaktycznym na naszym Wydziale. Obecność studentów z różnych kierunków i semestrów pozwala na zwrócenie konkretnych uwag i rozwiązań osób, których w największym stopniu dotyczy dana dyskusja.

Wszystkich zainteresowanych uczestniczeniem w posiedzeniach Rady Wydziału zapraszamy do naszego pokoju (pok. 46a), dyskusji na grupie czy naszej stronie na facebooku. Z chęcią odpowiemy na Wasze pytania.

Zgłoszenia chęci uczestnictwa w posiedzeniach Rady Wydziału należy dokonywać przez formularz zgłoszeniowy: